למה צריך מחקר מילות מפתח לקידום האתר?
בלי תנועה לאתר שלכם, פשוט אי אפשר לייצר מכירות במרחב הדיגיטלי. וללא מכירות או המרות מסוגים אחרים, בפועל האתר שלכם לא עובד ואתם באותו מקום המוני עם בעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים אחרים שפשוט לא מנצלים נכון את יכולות השיווק הדיגיטלי. אם תשאלו כל בלוגר, בעל עסק אינטרנטי או משווק דיגיטלי אשר באמת עושים כסף אונליין לגבי מה חשוב לעשות כדי להצליח – בפועל מכולם תקבלו את אותה התשובה הנמצאת בבסיס ובמהות הדברים: מחקר מילות מפתח!
מחקר מילות מפתח הינו חשוב ביותר הן למאמצי SEO והן למהלכים של קידום ממומן. כדי להדגיש את הרלוונטיות והחשיבות של הנושא, גם במציאות הדיגיטלית של שנת 2017, הכנו עבורכם מאמר מקצועי שיענה על השאלה: למה צריך מחקר מילות מפתח לקידום האתר?
תהליך יסודי ובסיסי לכל הפעילות במרחב הדיגיטלי
החל בחיפוש מידע בגוגל, כלה באיתור מידע בבלוגים, קידום ממומן וכמובן עד לקידום אתרים – כל הדברים האלו, לצד אחרים, ממחישים עד כמה חשוב לבצע מחקר מילות מפתח. גם גולשים וגם מנועי חיפוש ופלטפורמות מדיה חברתית תלויים מהותית במילות מפתח כדי לספק תשובות נכונות, מדויקות ואמינות.
כך שמילות המפתח הן מרכיב יסודי ובסיסי בכל פעילות של שיווק וקידום דיגיטלי. בלי זה פשוט אי אפשר להגיע לקהל היעד הנכון ולייצר מספיק תנועה, אשר בתורה מובילה להמרות שאתם כה משתוקקים להן.
זיהוי והגדרת קהל היעד
מחקר מילות מפתח מאפשר זיהוי והגדרה מדויקים ויעילים יותר של קהל היעד שלכם. המרחב הדיגיטלי הוא כה גדול ותחרותי כיום, שאתם חייבים לזהות ולהגיע לקהל היעד האופטימאלי שלכם כדי להישאר רלוונטיים ולייצר מספיק תנועה לאתר שלכם – תנועה איכותית ולא רק כמותית. שימוש במילות המפתח הנכונות הוא קריטי לאיתור והגעה לאותו קהל יעד. בהקשר זה, קידום אתרים ללא מחקר מילות מפתח הוא כמו לנסות לפגוע במטרה כאשר עיניכם מכוסות ואתם פשוט מקווים לפגוע במשהו…
האתר שלכם חייב לכלול את הנושאים שהגולשים מחפשים ולהופיע עם מילות מפתח בעלי רלוונטיות לשירותים והמוצרים שהאתר מציע – זה מושג על סמך מחקר מילות מפתח.
כי אתרים המדורגים גבוה בחיפוש תמיד משתמשים במילות המפתח הנכונות
שימוש במילות המפתח השגויות ימשוך את הגולשים הלא נכונים, גולשים שלא ייקנו כלום ולא ישאירו פרטים. זה בערך כמו להציג כתובת ומספר טלפון שגויים על כל החומר השיווקי והמסחרי שלכם ולצפות שאנשים יצליחו ליצור אתכם קשר. אתרים מצליחים ומדורגים גבוה בתוצאות החיפוש לשאילתות רלוונטיות, תמיד ישתמשו במילות המפתח הנכונות, אשר התקבלו על סמך מחקר מעמיק ומקצועי.
אין אסטרטגיית תוכן ללא מחקר מילת מפתח
כל עוד אינכם יודעים מה מילות המפתח הנכונות לאתר שלכם, אתם לא יכולים לעשות אופטימיזציה לדפים באתר ולייצר אסטרטגיית תוכן יעילה. התוכן הוא קריטי לקידום אתרים ולשיווק דיגיטלי בכלל, בעיקר במציאות הדיגיטלית הנוכחית, אך תוכן שגוי המתבסס על מילות מפתח שגויות, פשוט ימשוך את התנועה הלא נכונה לאתר.
*רוצים לדעת לעשות מחקר מילות מפתח איכותי וגם לקבל קובץ מוכן למחקר? היכנסו והירשמו לקורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום, קורס אונליין עם המון חומרים להורדה והמון מידע ללמידה ועשייה מיידית. http://seo101.co.il