מעבר לכל מה שאתם מכירים על פרסום, הגיע הזמן להכיר את השחקן הטוב ביותר בתחום הזה – גוגל. פרסום ממומן של מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הטוב בעולם – גוגל. כולנו יכולים לפרסם בטלוויזיה או בפייסבוק או בכל מקום אחר בעבור סכום לא קטן של כסף, ההבדל שגורם למשחק הפרסום להשתנות הוא נושא ה"דחיפה" מול ה"משיכה". אני אסביר:
Push – דחיפה
פרסום בדחיפה הינו פרסום לגולש אשר לא באמת ביקש את הפרסום או לא תמיד קשור בצורה כזו או אחרת למפרסם, למשל, אני אשב מול הטלוויזיה בשישי בערב ואצפה בחדשות ואז אראה פרסומת על חיתולים, אז מן הסתם קהל הצופה הינו גדול מאוד אבל לא באמת הקהל הרלוונטי ברוב המקרים, כמה הרי מתוך הצופים באמת מחפשים עכשיו חיתולים לילדים שלהם? יש להם בכלל ילדים? האם הם רווקים שצופים בטלוויזיה ורק "הצקנו" להם עם פרסומת? אז כן, הקהל אמנם גדול אבל לא תמיד רלוונטי.
Pull – משיכה
פרסום במשיכה הינו פרסום לגולש אשר ביצע אינטרקציה כזו או אחרת עם המפרסמים ולכן הוא מקבל את הפרסומת הזו, למשל, נכנסתם לאתר של קורסים של גרפיקה וכשיצאתם מהאתר התחלתם לקבל באתרים שונים פרסומות על קורסים של גרפיקה, משמע, רימרקטינג, פרסום מחדש / שיווק מחדש של המפרסם אותו ביקרתם עבור המוצר שרציתם לפני כן.
גוגל מבצע פרסום במשיכה, איך? גולשים נכנסים למנוע החיפוש ומקלידים משהו שהם צריכים כרגע, זה יכול להיות מקרר וזה יכול להיות קורס בגרפיקה, אז המודעות הממומנות שאתם רואים למעלה ולמטה (פעם היו גם בצדדים, אין יותר) הינן מודעות שמכוונות במיוחד בנושא שחיפשתם בכל מקרה, רוב המקרים שאפילו די מדויק לנושא שלכם, הכל תלוי במה שהקלדתם.
הפרסום בגוגל הינו ממוקד יותר ומכוון מילות מפתח אשר אפשר לבחור מראש על ידי מחקר קצר של מילות מפתח בכלים של גוגל ולדעת שמי שיקליד את הביטוי שקשור אליכם יכול לקבל מודעות שרלוונטיות אליכם, אז נכון שעדיף לעשות קידום אתרים אורגני על מנת שתופיעו בתוצאות האלו ברמה הפחות פרסומית ויותר טבעית, אבל עדיין, אם אתם רוצים לכוון לקהל הגולשים שלכם ברמה הפרסומית – זו בהחלט דרך מעולה לקבל את כל מה שאפשר מגוגל בצורה הטובה ביותר.
אם אתם רוצים לדעת קצת יותר על פרסום ממומן – לחצו כאן