SEOVPR
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
SEOVPR
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
שיווק דיגיטלי – ממה הוא מורכב?
ראשי » בלוג » שיווק דיגיטלי – ממה הוא מורכב?

שיווק דיגיטלי – ממה הוא מורכב?

3 בינואר 2018 13:53 אין תגובות shmulik

מהו שיווק דיגיטלי? למי הוא מיועד וכיצד תוכלו להפיק ממנו את המיטב? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

שיווק דיגיטלי הוא למעשה הגדרה כוללת למגוון רחב של פעולות שיווק, פרסום וקידום עסקים ואתרים במרחבי רשת האינטרנט. פעולות אלו נועדו בין היתר לצרכי הגברת תנועת הגולשים באתר והגדלת יחס ההמרה שבין מספר המבקרים באתר לבין מספר הגולשים המבצעים פעולה מקדמת מכירה.

שיווק דיגיטלי – למי הוא מיועד?

שיווק דיגיטלי מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לקדם את עסקיו, מוצריו או שירותיו השונים באמצעות רשת האינטרנט. ברוב המקרים, פעולות השיווק הדיגיטלי מיועדות לאילו מביניכם המפעילים אתר אינטרנט ברשת.

מהן פעולות השיווק הדיגיטלי העומדות לרשותכם?

בין יתר הפעולות אותן ניתן ליישם באמצעות מה שמכונה שיווק דיגיטלי תוכלו למצוא:

• פעולת קידום אתרים באמצעות מנועי החיפוש המובילים והרשתות החברתיות המובילות- פעולת הקידום מיושמת באמצעות שתי שיטות קידום עיקריות, האחת, קידום ממומן במנועי החיפוש והרשתות החברתיות, והשנייה, קידום אורגני במנועי החיפוש. פעולת הקידום נועדה לצרכי הגדלת תנועת הגולשים לאתר הבית שלכם והגברת החשיפה לאתר בקרב גולשי הרשת הרלוונטיים עבורכם.

• שיווק ישיר באמצעות מערכות הפצה דיגיטליות- השיווק הדיגיטלי הישיר כולל בין היתר: פעולת הפצה של דואר אלקטרוני לקהל גולשים רלוונטי למוצר/שירות אותו אתם משווקים, תפעול מערכות ניוזלטר, ו-רי-מרקטינג (שיווק חוזר) באמצעות מודעות רימיינדר (תזכורת) לגולשים שכבר ביקרו באתרכם אך טרם ביצעו פעולה מקדמת מכירה כזו או אחרת.

• תפעול מערך שיווק ופרסום ברשתות החברתיות- פעולת שיווק זו כוללת בין היתר ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות השונות כגון: פייסבוק ואינסטרגם ותפעול עמודי פרופיל עסקיים בטוויטר ובלינקדאין.

• יחסי ציבור באינטרנט- פעולת שיווק זו כוללת בין היתר העלאת כתבות תוכן שיווקיות לפורטלים הגדולים ולאתרי נישה הרלוונטיים עבורכם.

• קמפיינים פרסומיים/שיווקים – פעולה שיווקית זו מיועדת לצרכי העלאת והרצת קמפיינים פרסומיים-שיווקים באמצעות רכישה של שטחי פרסום באתרים השונים.

כיצד תוכלו להפיק את המיטב מהשיווק הדיגיטלי?

בראש ובראשונה הגדירו את מטרות השיווק לטווח הקצר, הבינוני והארוך ובהתאם למטרות והיעדים אותם הצבתם לעצמכם (הפקידו להציב יעדים ממשיים אותם תוכלו ליישם בכל תקופת זמן) הגדירו את תקציב השיווק העומד לרשותכם. במקביל, הקפידו להגדיר בצורה המדויקת והמפולחת ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים והתאימו את אופי הפעילות השיווקית לאופי הקהל.
כמו כן, אנו ממליצים לכם לשדרג את תכני אתר הבית באופן תדיר וקבוע ולהפקיד על כך שכל תוכן המופיע באתר הינו תוכן בעל ערך מוסף לקהל הגולשים המבקרים באתר באופן קבוע או מזדמן.

הבא »
השארת תגובה

ביטול

קורס קידום אתרים - אונליין!
לחצו לייעוץ חינם עם מומחה SEO
כל הזכויות שמורות (C) שמוליק דורינבאום 2018
נבנה ע"י שמוליק דורינבאום - קידום אתרים אורגני
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס