SEOVPR
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
SEOVPR
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
דגשים חשובים בבחירת מקדם האתרים שלכם
ראשי » בלוג » דגשים חשובים בבחירת מקדם האתרים שלכם

דגשים חשובים בבחירת מקדם האתרים שלכם

31 בדצמבר 2018 13:08 אין תגובות shmulik

בחירת מקדם אתר

אם כבר קידמתם בעבר את האתר שלכם, אתם כבר מודעים היטב לעובדות הבאות:

  • מקדם אתרים מקצועי ומנוסה אכן מקדם את האתר שלכם.
  • מקדם אתרים חובבן לא רק שלא מקדם אתכם, אלא גם יכול לפגוע מאד במוניטין שלכם ברשת.

לא משנה אם אתם עסק קטן או גדול, אם אתם עוסקים בטקסטיל או במזון ואם התקציב העומד לרשותכם מוגבל או בלתי מוגבל: ישנה חשיבות עליונה לקידום האתר שלכם, כאשר הפרמטר החשוב ביותר הוא בחירת המקדם בעצמו. בהנחה שהחלטתם שלא לקדם את האתר שלכם לבד, לפניכם, 5 טיפים חשובים לבחירת איש המקצוע שיקפיץ את האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

 1.תיק עבודות בגדר חובה!

תיק עבודות מאפשר לכם לקבל תמונה ברורה אודות טיב הקידום. בעולם של קידום אתרים, כל הנדרש מכם הוא לשוחח עם מקדם האתרים, לדרוש ממנו בביטויים הרלוונטים לאתרים שהוא מקדם ולראות באיזה מיקום הם עולים. כך לדוגמא, אם המקדם עוסק בקידום של "מסעדה איטלקית בתל אביב", תוכלו להקליד את הביטוי ולראות האם המסעדה שהוא מקדם אכן נמצאת בפסגה.

שימו לב כי לעתים המיקומים לא בהכרח יהיו גבוהים: לעתים מדבור על אתרים שמשקמים אותם לאחר קידום לא איכותי, לעתים האתר מקודם זמן קצר ולכן טרם ישנן תוצאות יפות וכן הלאה. על כן, בקשו מהמקדם אתר שהוא גאה בו – כך תוכלו לדעת אם אכן יש לו את הכישורים המתאימים.

2.ניסיון מקדם האתרים – מדוע הוא חשוב?

טעויות מקצועיות קורות לכל איש מקצוע. עם זאת, חשוב לזכור כי האינטרנט זוכר, וטעויות המתבצעות במסגרת קידום האתרים יכולות לפגוע בכם ובאתר שלכם בצורה קשה. ככל שתעבדו עם מקדם מנוסה יותר, כך הסבירות לטעויות הופכת נמוכה יותר. אחת מאותן טעויות קריטיות בקידום האתר יכולה להיות העתקה של תוכן מאתר אחד לאחר. במקרה שכזה, גוגל ידע לזהות את האתר שמעתיק והוא לא יקודם.

3.אתם בהחלט לא רוצים לעבוד עם המקדם הכי זול

אם גם אתם מחפשים אחר המקדם הזול ביותר, עצרו כאן. אתם באמת לא רוצים לעבוד עם מקדם אתרים זול. המחיר שתשלמו ישפיע גם על התמורה שתקבלו. מקדמים זולים הם לרוב מקדמים בתחילת דרכם, או מקדמים שעושים את העבודה על הדרך ועל כן הזמינות שלהם לא גבוהה. חפשו אחר מקדם שמעריך את עצמו ואת עבודתו, תוך שהוא גובה מחיר הוגן ביחס לממוצע הנדרש בענף.

4.מבטיחים לכם תוצאות מחר בערב? התרחקו

אמינות, אמינות ועוד פעם אמינות! חשוב מאד שהמקדם יפעל מולכם בשקיפות מלאה. במידה ומקדם האתרים מבטיח לכם כי תראו תוצאות תוך זמן קצר, כי המקום הראשון בגוגל מובטח לכם וכי הוא קוסם ולא מקדם, כדאי שתוותרו על שירותיו. על המקדם להציג בפניכם תכנית עבודה מסודרת, עם שלבים הגיוניים ואסטרטגיה נכונה לכם. הבטחות באוויר ישאירו אתכם כעוסים ומתוסכלים, וחבל.

5.עד כמה המקדם מתעניין ומבין במוצר שלכם?

הטיפ האחרון אמנם לא אמור להיות "דיל ברייקר", אך הוא בהחלט יכול לסייע לכם: ככל שהמקדם יאהב ויתעניין יותר במוצר או בשירות שלכם, כך טוב יותר. עבודה בתשוקה על קידום האתר משפיעה באופן ישיר על התוצאות, כך שכדאי בהחלט להתעניין לגבי מקדם שמגלה זיקה לעולם התוכן בו אתם עוסקים.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

קורס קידום אתרים - אונליין!
לחצו לייעוץ חינם עם מומחה SEO
כל הזכויות שמורות (C) שמוליק דורינבאום 2018
נבנה ע"י שמוליק דורינבאום - קידום אתרים אורגני
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס