SEOVPR
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
SEOVPR
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
    • קישורים וקידום אתרים
    • תוכן וקידום אתרים
    • מובייל וקידום אתרים
    • מחקר מילות מפתח
  • קידום ממומן
  • CRO שיפור יחסי המרה
  • בלוג
  • צרו קשר
פרסום בפייסבוק טיפים לקמפיין מוצלח
ראשי » בלוג » פרסום בפייסבוק טיפים לקמפיין מוצלח

פרסום בפייסבוק טיפים לקמפיין מוצלח

8 בספטמבר 2019 16:49 אין תגובות shmulik

פרסום בפייסבוק טיפים לקמפיין מוצלח

פייסבוק הינה אחת הפלטפורמות היותר ידידותיות למפרסם וללקוחות הפוטנציאליים כאחד. נכון להיום נמצאת מגמת הפרסום והשיווק בפייסבוק במגמת עלייה ובעלי עסקים רבים בוחרים ומאמצים אותה כפלטפורמה המועדפת עליהם לפרסום העסק שלהם במטרה להגדיל את המכירות. מהם היתרונות הגדולים של פייסבוק בתחום הפרסום לעסק? היכן ניתן לקבל סיוע מקצועי ביצירת קמפיינים שיווקיים מוצלחים שיגדילו את המכירות בצורה משמעותית? בשורות להלן נביא מספר טיפים בנושא פרסום בפייסבוק, שיסייעו להגדלת מספר הגולשים בדף ולהגדלת המכירות.

היתרונות הגדולים של פייסבוק

היתרון הגדול והחשוב ביותר של פייסבוק בכל מה שקשור לפרסום, הינה האפשרות של המפרסם להגיע באופן מדויק לקהל היעד שלו. מדובר בקהל יעד שמלכתחילה מעוניין במוצרים או בשירותים של המפרסם. בנוסף, ניתן לטרגט קהל יעד באזור מוגדר כל שהוא, שבו נמצא העסק או שממנו מעוניין בעל דף הפייסבוק לקבל את הלקוחות הפוטנציאליים שלו. ואולם היתרון החשוב ביותר טמון בעובדה שניתן לבצע פרסום בפייסבוק גם באמצעות תקציב קטן יחסית. ככל שהפרסום מתבצע באופן מקצועי יותר, כך התוצאות תהיינה איכותיות יותר.

כמה טיפים לקמפיין מוצלח בפייסבוק.

כאמור לעיל, פרסום בפייסבוק שמתבצע באופן מקצועי עשוי להפיק תועלת מרובה גם מתקציב מינימאלי. יחד עם זאת, בעזרת כמה פעולות פשוטות יכול גם מפרסם שאיננו מומחה בהכרח לשפר מאד את התוצאות. בשורות להלן נביא כמה עצות שעשויות לעזור.

ניסוח מודעות: המודעה חייבת להיות מנוסחת באופן שימשוך אליה בדיוק את סוג הלקוחות הרצוי. יש חשיבות רבה לכותרת לעניין זה, ולפיכך כדאי להשקיע זמן ומחשבה בניסוח שלה.

הצעה משתלמת: הפרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל, חייב להעניק ללקוחות הפוטנציאליים את ההצעה הטובה ביותר האפשרית – וזה בדיוק מה שאתם צריכים להציע. כל מה שהוא פחות מהטוב ביותר, פשוט לא יביא לקוחות.

עיצוב וצבע למודעות: אמנם בבניית מודעה חשוב התוכן, אבל העיצוב חשוב לא פחות. מרבית הגולשים מתייחסים למודעה אך ורק בגלל הנראות שלה. מודעה שלא נראית טוב אבל מציעה הצעה מנצחת לא תזכה, קרוב לוודאי, להתייחסות הולמת. השקיעו זמן ומחשבה בעיצוב המודעה. בנוסף, חשוב לבחור את הצבעים הנכונים שיגרמו ללקוחות להגיע. בשני העניינים הללו, העיצוב והצבע, אין אמת מחולטת. קביעת העיצוב והצבע של המודעה מתבצעת בשיטה של ניסוי וטעייה – עד שמגיעים לבסוף למודעה האטרקטיבית ביותר.

קריאה לפעולה כזרז לסגירת עסקאות: ניסוח מודעת הפרסום בגוגל חייב לכלול גם קריאה לפעולה שתשולב במקומות הנכונים. קריאה לפעולה צריכה להיות משולבת גם בכותרת. הניסיון מלמד שקריאה לפעולה מגדילה את מספר הגולשים שאכן משאירים פרטים או מבצעים רכישה באמצעות המודעה.

אם יש לכם עניין בביצוע פרסום בפייסבוק באופן מקצועי וענייני, זה המקום הנכון עבורכם. זה המקום וזה הזמן ליצור קשר והמקצוענים שליו יחזרו אליכם בהקדם, להמשך התהליך שישפר את זרימת הלקוחות ואת ההכנסות מדף הפייסבוק שלכם.

« הקודם
השארת תגובה

ביטול

קורס קידום אתרים - אונליין!
לחצו לייעוץ חינם עם מומחה SEO
כל הזכויות שמורות (C) שמוליק דורינבאום 2018
נבנה ע"י שמוליק דורינבאום - קידום אתרים אורגני
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס